فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف گفت: هم‌زمان با هفته بسیج ۱۱۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۹۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، سرهنگ دوم پاسدار امین سمعیان اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

 وی به بخشی از برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: تجمع بسیجیان در طول هفته، اردوهای جهادی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر بسیجی اعزامی از دانشگاه امام حسین (ع)، محفل انس با قرآن کریم، ویژه‌برنامه میلاد حضرت زینب (س)، آئین گرامیداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت کشور، سرکشی از خانواده معظم شهدا، دیدار با رزمندگان و پیش‌کسوتان بسیجی، نمایش اقتدار بسیج و برگزاری رزمایش گشت‌های رضویون بسیج در سطح شهرستان، آئین گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نشست‌های روشنگری و بصیرتی در سطح مساجد، برگزاری یادواره شهدای بسیجی، تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان از جمله برنامه‌های این هفته است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی اعلام کرد: رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی با مشارکت نهادهای متولی، طرح کول گذاری و لایروبی قنوات روستایی، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به روستاها و ویزیت رایگان و همچنین اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

 وی با حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج امسال، برنامه‌های متنوعی در خصوص روشنگری نسبت به مسائل سیاسی حقوقی فلسطین و تشریح جنایات تاریخی اسرائیل و بزرگداشت شهدای غزه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار